Forum Dragons of shadow Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Świat ducha i materii Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:56, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Co prawda zarys projektu przedstawiłem już władczyni Kamys lecz chciałem przedstwić go również Wam-w celu poprawek czy też opinii.
Przejdźmy do szczegółów...
Jak wiemy smierc w tego typu grach(vallheru) nie stanowi zadnego problemu gdyz za grosze mozemy sie wskrzesic...
a co gdyby to bardziej skomplikowac?
mam na mysli to iz po smierci trafiasz do "swiata ducha"
wyobrazam to sobie na wzor labiryntu-znajdujesz sie i podrozujesz a za kazdy krok-znaczy podroz dalej-poswiecasz 1pkt ducha-masz ich duzo-laduja sie na reset +x-lecz jesli je stracic to twoja postac albo-resetuje sie konto albo zawiesza sie na xdni
masz tych pkt tak duzo ze raczej nie sposob przegrac tam zadnej walki lecz za wygrana gdy jestes juz martwy nie dostajesz expa
zeby powrocic do swiata materii musisz np posiadac kleinot duszy ktory nielatwo zdobyc
mozesz go znalezc podrozujac i nie tylko!
oczywiscie mogloby byc w swiecie ducha miasto nieumarlych do ktorego moglbys trafic-byloby to domyslne miasto ras typu nieumarli
mozna do miasta trupiakow rowniez trafic jako zywy-bylyby takie mozliwosci...
Kilka rozwiązań czyni go innym od domyślnego fantasy, są to:
- Połączenie materii i ducha, czyli np. siła życiowa, którą bohater używa do ruchu, potrzebna mu jest również do czynienia magii i siły przekonania, by wyzwać przeciwnika na pojedynek.
- Występowanie dwóch światów: materialnego, w którym wszystko jest ciężkie i surowe, ustalone, ugruntowane i twarde; duchowego, który w istocie jest abstrakcją, która na różne sposoby można interpretować i tworzyć jego interaktywny obraz zgodnie ze swoim wewnętrznym nastawieniem i charakterem.
- Zupełnie nowe rasy, potwory, a nawet bronie.
- Motyw połączenia duchowości z materializmem; twórcy z jego obrazem.
- Fabuła, która rozłożona jest na dwie strony rzeczywistości - z tego wypływają różne własności, jak np. rozwiązanie sprawy w materialnym świecie sprawia, że rozwiązuje się też "odbicie" sprawy w świecie duchowym.
Oczywiście jest to ogólny zarys-chciałbym poznać waszą opinię na temat tego systemu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Favar
Domownik



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:22, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Wiesz tej pomysł - pomimo znacznego rozmycia - mi się nawet spodobał. Ale roboty z tym sporo. Za to resetowanie konta tylko dlatego że skończyły się punktu to niesamowite okrócieństwo.

Z drugiej strony: wskrzeszenie za 1000 brzmi nieklimatycznie - ja to zawsze traktowałem za uzdrowienie z ran.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:25, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Dlatego za skonczenie sie pkt.ducha(ktorych jak wspomnialem jest dosc duzo i laduja sie na reset) moglaby byc "kara" zawieszenia konta na np.1-2dni(lepiej 1)-lecz podkreslam-nie latwo byloby stracic te pkt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Favar
Domownik



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Sam jedynie pomysł z miastem nieumarłych mi się podoba. Nawet bardzo bo ma to swój klimat. Z tym że pomysłów z miastami było 1500100900 i jakoś nic w tej sprawie nie wiadomo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:31, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Mam tez pomysl na miasto morskie:)-ale to juz inna historia-a co do miast...
mysle ze okreslone rasy powinny miec start w danym miescie-lecz trzeba zrobic kilka glownych-a pomysl ze stronnictwami moglby byc troche zmodernizowany na rzecz respawnu danych ras w danym miescie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Favar
Domownik



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:32, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Rozmienianie się na drobne z miastami nie jest dobrym pomysłem - wierz mi. Maksymalny limit dla mnie to 3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:36, 01 Lis 2006 Powrót do góry

W sumie-choc wtedy kazda z ras mialaby swoje korzenie w danej "ojczyznie"-niekoniecznie respawn co tyle co start-zawsze mogloby byc glowne miasto(osrodek handlu rzemiosla walki)
PS.Kiedy jest przewidziany termin koleinej ery?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Borromir
Bohater



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia

PostWysłany: Śro 20:37, 01 Lis 2006 Powrót do góry

A mi sie to nie podoba.. czemu Bo zajerzdza innymi mudami... pozatym w prkatyce tez mi sie cos takiego nie spodobalo.. .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Favar
Domownik



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:38, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Mi też się nie podoba ale staram się być delikatny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:43, 01 Lis 2006 Powrót do góry

Ale co sie nie podoba-bo sie pogubilem:)
To ostatnie czy calosc-system+kraina umarlakow?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Favar
Domownik



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 01 Lis 2006 Powrót do góry

To ciekawy i ambitny projekt ale ma swoje wadliwe aspekty

Zupełnie nowe rasy, potwory, a nawet bronie.

Czyli ogólnie mechanika - zaś strona fabularna mi się bardzo podoba. Z tym że aby zrobić to od strony fabularnej potrzebne są tysiące linijek sktyptów i tekstu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Berith
Spacerujący



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:48, 01 Lis 2006 Powrót do góry

E tam-z ras to znani nam dobrze nieumarli+czciciele-ich wyznawcy-a bronie nie koniecznie-zawsze mozna zwezic troche zalozenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mithrandir
Mieszaniec



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:17, 01 Lis 2006 Powrót do góry

nie, moim zdaniem to zly pomysl. Poza tym zbyt skomplikowany i nieuwazam by sie sprawdzil. Fabula... bez sensu jesli chodzi od strony relistycznej, bo jesli sie trafia tam (umiera) to na podstawie tego co tam napisales, powinno sie wracac do krainy nieumarlym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dusza
Gość





PostWysłany: Śro 21:45, 01 Lis 2006 Powrót do góry

A pana "stary-ork" znasz? bo ja pamiętam jak na Bramie (cenzura by nie zdradzać nazwy) ktoś coś podobnego wspominał
Borromir
Bohater



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia

PostWysłany: Śro 22:08, 01 Lis 2006 Powrót do góry

no to bęc..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)