Autor |
Wiadomość |
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:56, 01 Lis 2006 |
|
Co prawda zarys projektu przedstawiłem już władczyni Kamys lecz chciałem przedstwić go również Wam-w celu poprawek czy też opinii.
Przejdźmy do szczegółów...
Jak wiemy smierc w tego typu grach(vallheru) nie stanowi zadnego problemu gdyz za grosze mozemy sie wskrzesic...
a co gdyby to bardziej skomplikowac?
mam na mysli to iz po smierci trafiasz do "swiata ducha"
wyobrazam to sobie na wzor labiryntu-znajdujesz sie i podrozujesz a za kazdy krok-znaczy podroz dalej-poswiecasz 1pkt ducha-masz ich duzo-laduja sie na reset +x-lecz jesli je stracic to twoja postac albo-resetuje sie konto albo zawiesza sie na xdni
masz tych pkt tak duzo ze raczej nie sposob przegrac tam zadnej walki lecz za wygrana gdy jestes juz martwy nie dostajesz expa
zeby powrocic do swiata materii musisz np posiadac kleinot duszy ktory nielatwo zdobyc
mozesz go znalezc podrozujac i nie tylko!
oczywiscie mogloby byc w swiecie ducha miasto nieumarlych do ktorego moglbys trafic-byloby to domyslne miasto ras typu nieumarli
mozna do miasta trupiakow rowniez trafic jako zywy-bylyby takie mozliwosci...
Kilka rozwiązań czyni go innym od domyślnego fantasy, są to:
- Połączenie materii i ducha, czyli np. siła życiowa, którą bohater używa do ruchu, potrzebna mu jest również do czynienia magii i siły przekonania, by wyzwać przeciwnika na pojedynek.
- Występowanie dwóch światów: materialnego, w którym wszystko jest ciężkie i surowe, ustalone, ugruntowane i twarde; duchowego, który w istocie jest abstrakcją, która na różne sposoby można interpretować i tworzyć jego interaktywny obraz zgodnie ze swoim wewnętrznym nastawieniem i charakterem.
- Zupełnie nowe rasy, potwory, a nawet bronie.
- Motyw połączenia duchowości z materializmem; twórcy z jego obrazem.
- Fabuła, która rozłożona jest na dwie strony rzeczywistości - z tego wypływają różne własności, jak np. rozwiązanie sprawy w materialnym świecie sprawia, że rozwiązuje się też "odbicie" sprawy w świecie duchowym.
Oczywiście jest to ogólny zarys-chciałbym poznać waszą opinię na temat tego systemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:22, 01 Lis 2006 |
|
Wiesz tej pomysł - pomimo znacznego rozmycia - mi się nawet spodobał. Ale roboty z tym sporo. Za to resetowanie konta tylko dlatego że skończyły się punktu to niesamowite okrócieństwo.
Z drugiej strony: wskrzeszenie za 1000 brzmi nieklimatycznie - ja to zawsze traktowałem za uzdrowienie z ran.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:25, 01 Lis 2006 |
|
Dlatego za skonczenie sie pkt.ducha(ktorych jak wspomnialem jest dosc duzo i laduja sie na reset) moglaby byc "kara" zawieszenia konta na np.1-2dni(lepiej 1)-lecz podkreslam-nie latwo byloby stracic te pkt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:28, 01 Lis 2006 |
|
Sam jedynie pomysł z miastem nieumarłych mi się podoba. Nawet bardzo bo ma to swój klimat. Z tym że pomysłów z miastami było 1500100900 i jakoś nic w tej sprawie nie wiadomo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:31, 01 Lis 2006 |
|
Mam tez pomysl na miasto morskie:)-ale to juz inna historia-a co do miast...
mysle ze okreslone rasy powinny miec start w danym miescie-lecz trzeba zrobic kilka glownych-a pomysl ze stronnictwami moglby byc troche zmodernizowany na rzecz respawnu danych ras w danym miescie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:32, 01 Lis 2006 |
|
Rozmienianie się na drobne z miastami nie jest dobrym pomysłem - wierz mi. Maksymalny limit dla mnie to 3.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:36, 01 Lis 2006 |
|
W sumie-choc wtedy kazda z ras mialaby swoje korzenie w danej "ojczyznie"-niekoniecznie respawn co tyle co start-zawsze mogloby byc glowne miasto(osrodek handlu rzemiosla walki)
PS.Kiedy jest przewidziany termin koleinej ery?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Borromir
Bohater
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia
|
Wysłany:
Śro 20:37, 01 Lis 2006 |
|
A mi sie to nie podoba.. czemu Bo zajerzdza innymi mudami... pozatym w prkatyce tez mi sie cos takiego nie spodobalo.. .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:38, 01 Lis 2006 |
|
Mi też się nie podoba ale staram się być delikatny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:43, 01 Lis 2006 |
|
Ale co sie nie podoba-bo sie pogubilem:)
To ostatnie czy calosc-system+kraina umarlakow?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:46, 01 Lis 2006 |
|
To ciekawy i ambitny projekt ale ma swoje wadliwe aspekty
Zupełnie nowe rasy, potwory, a nawet bronie.
Czyli ogólnie mechanika - zaś strona fabularna mi się bardzo podoba. Z tym że aby zrobić to od strony fabularnej potrzebne są tysiące linijek sktyptów i tekstu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Berith
Spacerujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:48, 01 Lis 2006 |
|
E tam-z ras to znani nam dobrze nieumarli+czciciele-ich wyznawcy-a bronie nie koniecznie-zawsze mozna zwezic troche zalozenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mithrandir
Mieszaniec
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:17, 01 Lis 2006 |
|
nie, moim zdaniem to zly pomysl. Poza tym zbyt skomplikowany i nieuwazam by sie sprawdzil. Fabula... bez sensu jesli chodzi od strony relistycznej, bo jesli sie trafia tam (umiera) to na podstawie tego co tam napisales, powinno sie wracac do krainy nieumarlym...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dusza
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:45, 01 Lis 2006 |
|
A pana "stary-ork" znasz? bo ja pamiętam jak na Bramie (cenzura by nie zdradzać nazwy) ktoś coś podobnego wspominał
|
|
|
|
|
Borromir
Bohater
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia
|
Wysłany:
Śro 22:08, 01 Lis 2006 |
|
no to bęc..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|