Autor |
Wiadomość |
Kamys
Wszech Mama
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 19:00, 04 Gru 2006 |
|
Frey napisał: |
Zalety drugiego pomieszczenia na karczmie? No napewno romanse które tak przeszkadzają innym nie kuły by tak w oczy. Poza tym więcej spokoju i ciszy dla graczy, bo czasem to poprostu za tłoczno jest. Jestem Za ! |
Wszlekie romasne, i cytoiwane juz wielkoroc "robienie dzieci na stołach" jest w karczmie tapione , Chcecie robić dzieci ? do tego istanije gg bądź poczta... JA za pokojami jestem, całowice na nie. JEżeli juz całkowice odziley chat typu rynek, lub ulice.. Albo cokjolwiek onnego -> POKOJE - NIE
***
Khor napisał: |
Co dodać co zmnienić.
Mam taką propozycję żeby dodać możliwość nazywania strażnic.
Taka mała propozycja z mojej strony |
Może nazwy strazicy nie , ale ja kiedys myslałam zeby nadawac imiena chowanca.... Chodx ostanio sie tak astnawiam iż nie ma to sensnu
***
Razz napisał: |
Nie podoba mi sie to ze gram truposzem i ze place za wskrzeszenie (mimo ze jestem trupem)... to jest zaleta truposzy, nie mozna ich zabic. truposze wszelkiej masci nie powinny placic za wskrzeszenie a jedynie za odnowe pż. i nie podoba mi sie limit 1 postaci. gra mi sie bardzo podoba i chcialbym wytestowac tez inne rasy i klasy |
Truposza mozna zabić ;p.... Np wlac mu do ryja mkture wskrzesznia i juz bratku po raz 2 wąchasz kwiatuszki od spodu, sposób jest wiecej.
Dalej... Na inna ere przetestujesz sobie postac ... albo jaki Ci aktualna ktas z dymem puści
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Draghar
Ten co ma sporo postów
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Sob 8:31, 30 Gru 2006 |
|
Jestem nowy, ale zauważyłem już problem z przewampirzeniem Ziro, jak i nieumiejętnym ich odgrywaniem. Mam propozycję. Może by stworzyć postać(wybrać kogoś, kto zna się na rzeczy) lub kilka postaci, będących slayerami? Tzn. Slayer miałby możliwość przemienienia wampira w postać jaką był przed "ukąszeniem". Slayer wychwytywałby wampirki "nie dające rady", dawałby im ostrzeżenie, po czym zmieniałby je w,np. człowieka, elfa... Dać o tym wzmiankę w regulaminie i nowy gracz zastanowiłby się czy sprosta swojej postaci. Prędzej by to trafiło do graczy, niż zamieszczenie ogłoszenia, którego i tak większość nie czyta... Odciążyło by to Kamys...
Proponowałbym jeszcze powiększenie maxymalnej liczby lokatorów, ułatwiło by to rozwój domostw i zacieśniło trochę kontakty... Może osobny czat w każdym domu o stopniu większym lub równym kamienicy, tylko dla lokatorów? Zmniejszyło by to tłok w karczmie i ograniczyło by miłosne, w niej, rozmowy.
Hm... Wydaje mi się, że trochę psuje klimat sytuacja, kiedy wędruję sobie po lesie lub zwiedzam góry i w tym czasie ktoś mnie okrada... Trochę to dziwne. To samo jest z wysyłaniem... Jak mogę rozmawiać z elfką, która pisze mi, że wpada na mnie na rynku, jeżeli aktualnie jestem w kopalni? Może da radę zablokować te opcje, gdy gracz jest poza Ziro?
Ah, no i medyk w górach lub lesie, to świetny pomysł...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Draghar dnia Sob 10:16, 30 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:42, 30 Gru 2006 |
|
Pierwszy pomysł to nieco zubożona wersja innej rzeczy: całego klanu profesjonalnych pogromców wampirów.
Drugi pomysł wydaje się logiczny - inna rzecz czy konieczny. Zwłaszcza czat do każdego domostwa... raczej niepotrzebne.
Pomysł z blokowaniem wysyłania wiadomości jest nieco nazbyt brutalny. Czasami ktoś musai komuś przekazać coś ważnego, a tak będzie musiał czekać. Jeśli ktoś mnie spotyra na kynku choć rzeczywiście jestem w karczmie to używam wtedy wyobraźni aby ustalic jakieś sensowne przesunięcie czasowe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamys
Wszech Mama
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 21:25, 06 Sty 2007 |
|
A ja mam kolejny pomysł... Rejestraca do dos reczna... Warunkiem było by wysłanie jakies hisotri badz opwadania.. Dzieki temu sprawdzalibysmy kto jak pisze, oraz czy nadaje sie do gryw Dos... Co rozwizało by równiez porblem ników i klimacnia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:52, 09 Sty 2007 |
|
łoł... tak jakby ambitne. Czytałabyś to wszystko?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Imanel
Władca Ziro
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warka
|
Wysłany:
Wto 16:04, 09 Sty 2007 |
|
czemu by nie ew. można by nająć grupe ludzi którzy by to robili
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Borromir
Bohater
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia
|
Wysłany:
Wto 18:01, 09 Sty 2007 |
|
Nad tym trzeba by pomyslec... I zrobic jakis forumlarz... ryzykowne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vivian
Mieszkaniec
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 21:23, 09 Sty 2007 |
|
Skojarzyło mi się to z obecnym WoD'em... tylko dla tych co to zrobią prawdziwe karty z Wampira. Nie mówię, że to coś złego z taką selekcją. Zwiększyłoby to jakość gry i to znacznie. Mniej pseudowampirów i innych tym podobnych... Znając jednak życie trudniej będzie coś takiego zrealizować. Chyba, że od razu jasno się oznajmi, że decyzje tej hm... "komisji" nie podlegają dyskusji. Bo inaczej oczywiście zaczną się pytania... "a dlaczego tak? co jest złego w moim opowiadaniu?" itp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morto Godvein
Gość
|
Wysłany:
Sob 11:27, 16 Cze 2007 |
|
Można by dodać coś takiego by obrazki w profilu działały
|
|
|
|
|
Xkaczorx41
Spacerujący
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
|
Wysłany:
Sob 18:33, 22 Mar 2014 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sterol45
Spacerujący
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:50, 24 Mar 2014 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|