Autor Wiadomość
Borromir
PostWysłany: Pią 23:18, 02 Mar 2007   Temat postu:

A mi sie wydawalo ze zlodziej tez potrafi sztyletami walczyc...
Anfrath
PostWysłany: Pią 22:35, 02 Mar 2007   Temat postu:

Nie ma fleczera... I jak ja mam walczyć? Przecież złodziej bez łuku to jak mężczyzna bez wiadomo czego Neutral
Luna
PostWysłany: Czw 21:47, 01 Mar 2007   Temat postu:

wiec juz naprawione jest? do dzis nie mozna bylo ... pisalam do jedynego (!!) alchemika i mowil, ze nie moze nic zrobic. wyskakuje mu cos takiego :

"nie mogę dodać mikstury!bardzo słaba mikstura z Nutari9" i lipa:/
Imanel
PostWysłany: Czw 19:45, 01 Mar 2007   Temat postu: Re: błędy w akualnej erze ...

Luna napisał:
1. gdzie jest fleczer z łukami i strzałami?
2. gdzie jest tartak żeby takowe można robić?
3. dlaczego nie można robić miksturek?
4. dlaczego nie można kuć czegoś innego niż miedziane sztylety?


1.Nie ma
2.Nie ma
3. Można
4. Można....

krótko zwięźle i na temat
Luna
PostWysłany: Czw 10:32, 01 Mar 2007   Temat postu:

podobno nic poza sztyletami :/ miksturek tez zadnych ... a mag bez mikstur jest jak lozko bez poscieli ... pizza bez ketchupu ... piwo bez gazu ...
Draghar
PostWysłany: Czw 0:59, 01 Mar 2007   Temat postu:

Można kuć inne rzeczy, typu żelazny sztylet, lecz nie można, np tarczy...
Luna
PostWysłany: Śro 20:02, 28 Lut 2007   Temat postu: błędy w akualnej erze ...

czas może to zebrać, żeby ktoś odpowiedzialny to załatwił, bo w tych warunkach gra się dość ciężko. sporo ludzi się dziwi i pyta, wiec pytam się tu w ich imieniu:


1. gdzie jest fleczer z łukami i strzałami?
2. gdzie jest tartak żeby takowe można robić?
3. dlaczego nie można robić miksturek?
4. dlaczego nie można kuć czegoś innego niż miedziane sztylety?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group