Autor Wiadomość
Kostal69
PostWysłany: Nie 20:21, 15 Cze 2014   Temat postu:

ok
Crawwurm_60
PostWysłany: Nie 8:50, 15 Cze 2014   Temat postu:

ok
Alcioz78
PostWysłany: Pon 21:02, 09 Cze 2014   Temat postu:

Very HappyVery Happy
Kubicki61
PostWysłany: Czw 20:32, 29 Maj 2014   Temat postu:

ok
Tobborbcony_46
PostWysłany: Pon 17:24, 26 Maj 2014   Temat postu:

Dobra.
Paparazzi_46
PostWysłany: Pon 21:28, 19 Maj 2014   Temat postu:

ok
Oocgurw_25
PostWysłany: Pią 10:26, 16 Maj 2014   Temat postu:

Very Happy
Mhelkir_47
PostWysłany: Pon 20:34, 21 Kwi 2014   Temat postu:

oki
Berith
PostWysłany: Czw 14:28, 02 Lis 2006   Temat postu:

Dusza-chcialem wspomniec iz sam bralem udzial w tym projekcie a co do swiata ducha i materii to cale to rozwiniecie nalezy do mnie-Pomyslodawca inaczej to rozwinal-w kierunku nowego fantasy-a to to moja interpretacja.
Kamys
PostWysłany: Śro 22:27, 01 Lis 2006   Temat postu:

Nieee... Brz umiejtnosci Smile my skupami sie na klimacie, nie tak bardzo na stysemie... Wiec nie, dzieki
Dusza
PostWysłany: Śro 21:39, 01 Lis 2006   Temat postu:

http://www.nilfheim.pl/forum2/search.php?search_author=Morlok&sid=1c34e93b1d3c38b2b14e3d7a9d09c865


nie ładnie... bardzo nie ładnie...
Favar
PostWysłany: Śro 20:09, 01 Lis 2006   Temat postu:

Bardzo... rewolucyjne. Diablo trudne do wprowadzenia zaś kilka rzeczy jest po prostu niewykonalne.
Berith
PostWysłany: Śro 20:06, 01 Lis 2006   Temat postu: Umiejetnosci w grze

Umiejętności
Walka:
Walka wręcz (bez broni, sztylet, miecz, włócznia itp.)
Uniki (umiejętność unikania ciosów fizycznych)
Strzelectwo (każdy rodzaj broni miotającej)

Wiedza i magia:
Rzucanie czarów (określa maksymalny poziom czaru, siłę jego obrażeń, zasięg)
Odporność na magię (określa odporność postaci na ataki magiczne, magiczne wykrycie)
Leczenie (pozwala postaci leczyć się w trakcie walki i poza nią, poziom zaawansowania wpływa na ilość wyleczonego hp)
Znajomość anatomii (zwiększa szansę krytycznego ataku, większego leczenia)
Dowodzenie (pozwala postaci dowodzić grupą)
Znajomość trucizn (postać może tworzyć trucizny i nakładać je na określoną broń)

Społeczne:
Hazard (umiejętność hazardu pozwala w szybki sposób dorobić się znacznej sumy pieniędzy bądź utracić cały majątek)
Kamuflaż (dzięki tej umiejetności postać może ukryć swą tożsamość przed innymi - im większy poziom tym więcej jest ukryte)
Handel (uzyskiwanie lepszych cen towarów kupowanych i sprzedawanych w sklepach)
Zarządzanie (pozwala na uzyskanie lepszych wyników w zarządzaniu swoją faktorią/statkiem/farmą - więcej pieniędzy)

Przetrwanie:
Poszukiwanie skarbów (gracz ma mozliwość znaleźć skarb)
Polowanie (większa szansa na unikatowe npc poza granicami miasta i uzyskanie mięsa i potrzebnych składników ze zwięrząt)
Poruszanie się w trudnym terenie (stopień zaawansowania oznacza redukcję punktów karnych w poruszaniu się po trudnym terenie)
Wykrywanie pułapek (umiejętnosć ta pozwala na odnalezienie pułapek w które postać może wpaść podczas podróży po Asganii)

Robotnicze:
Kowalstwo (umiejetność wytwarzania przedmiotów z różnego radzaju metali)
Stolarstwo (umiejetność wytwarzania przedmiotów w różnego rodzaju drewna)
Rolnictwo|Zielarstwo (umiejętność zbierania płodów rolnych, odnajdywania różnego rodzaju ziół i roślin)

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group