Autor |
Wiadomość |
izdurbal
|
Wysłany:
Czw 8:50, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
niepotrzebna komplikacja.. (jeju juz 3 pomysl tak samo komentuje.. to sie robi nuuudne:P) |
|
|
Kamys
|
Wysłany:
Śro 22:33, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Kurcze mówie to juz bycbha w trzecim netamcie... My mało rozwojowi.. My klimat.. Dos konserwatywny xD |
|
|
Vivian
|
Wysłany:
Śro 21:25, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Mi się osobiście pomysł niezbyt podoba. Za dużo kombinowania. Zresztą takie wymysły dotyczące mechaniki odwracają uwagę od fabuły. |
|
|
Mithrandir
|
Wysłany:
Śro 21:22, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
moim zdaniem to inni gracze powinni oceniac "nasza" postac czy jest honorowa czy nie, bo jak nabije sobie punktow honoru tym systemem a fabularnie bede lajdakiem to bedzie sie to z deczka klocic... |
|
|
Berith
|
Wysłany:
Śro 20:41, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Ale zawsze jakis krok na przod;) |
|
|
Favar
|
Wysłany:
Śro 20:40, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Nie pozornie a praktycznie. Zaś ustawianie na stałe... to ma już sens. Albo możliwość zmiany tago znaczka najprędzej co 24h
Ja i tak jestem na nie. |
|
|
Berith
|
Wysłany:
Śro 20:40, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
W sumie z gory zakladalem ze projekt ten bedzie niepowodzeniem-liczylem tylko na swiat ducha i materii oraz umiejetnosci(nie PU ale raczej umiejetnosci w grze)-i moze ciut z projektu o stronnictwach:) |
|
|
Borromir
|
Wysłany:
Śro 20:38, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Odwaga czy glupota?.. pozornie pomiedyz tym a tym jest cieniutka granica. |
|
|
Berith
|
Wysłany:
Śro 20:37, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
heh ale napisalem ze mozna zawsze wprowadzic wybor znaczkow na stale...
zreszta to jest tylko propozycja-nawet nie projekt lecz tyle co taki "bajer" |
|
|
Favar
|
Wysłany:
Śro 20:37, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Honorowy gracz to twoim zdaniem taki co biega po mieście z transparentem: Nie boję sie! Atakujcie mnie! +1 do honoru!!!
Takich ludzi nie ma (Poza Ramirezem ale to nie honor tylko pewność siebie ^^) |
|
|
Borromir
|
Wysłany:
Śro 20:35, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Nie ma szans aby cos takei było... tak jak fav mowil kazdy by bral czerwony zeby pdki nabijac.. a do odgrywania byłby dobry... moim zdaniem pomysł odpada. |
|
|
Berith
|
Wysłany:
Śro 20:33, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
mozna tez zrobic cos na zasadzie czerwony to "polimmunitet"-a znaczki bylyby wybierane na stale-czyli ktos kto wybiera czerwony nie walczy a kto go zaatakuje ma -1honoru(albo nawet-2...)
kto ma zielony z zasady jest honorowym graczem a zolty to neutralny |
|
|
Favar
|
Wysłany:
Śro 20:30, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Czyli jeśli pokonasz kogoś kto ma zielony dostajesz +1 jeśli zółty to 0 a jeśli czerwony to -1. Nie widzę sensu brać cokolwiek poza czerwonym a na czas walk zniemiać na żółty. Wszyscy szliby w stronę niehonorowych plugawców. |
|
|
Berith
|
Wysłany:
Śro 20:28, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
W sumie racja-lecz to ze oni maja zielony nie znaczy ze dostaja +1honoru-musza zaatakowac tego co ma zielony.
W kazdym badz razie wybor charakteru w "karcie postaci"tez czesto nie jest dokladnym odwzorowaniem postaci. |
|
|
Favar
|
Wysłany:
Śro 20:25, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
Machanika to nie to samo co honor fabularny. Pomijając inne dziwactwa - już widzę tych ludzi którzy cały czas mają czerwony a zmieniają na zielony na max 10-20 sekund, pokonują jednego gościa i wracają na czerwony. |
|
|