Autor |
Wiadomość |
Imanel
Władca Ziro
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warka
|
Wysłany:
Czw 19:36, 04 Sty 2007 |
|
Wiadomo mamy styczeń, więc powoli można by zacząć się przygotowywać do ew. nowej ery. Jakie proponujecie zmiany ? Co powinniśmy dodać? Każdy pomysł mile widziany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Favar
Domownik
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:31, 05 Sty 2007 |
|
naprawcie treningi aby nie fawortyzowały żadnej z ras.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardelon
Spacerujący
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: biorą się ZPM'y?
|
Wysłany:
Sob 17:46, 06 Sty 2007 |
|
Może lokacje w stylu "ruiny","wioska goblinów"?
Albo naprzyklad "przystań" żeby można było się po wodzie poruszać,bądź mieć własny statek?(wiem że wygórowane marzenia P)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamys
Wszech Mama
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 21:23, 06 Sty 2007 |
|
Chicłabym zrović nowa lokacje "Smoczy pazur" wyspa piratów ... były by tam qesty jak w labirybcie.. Tylko ze na wyzszy level. I oczywisce cena odpowednio wysoka oraz np mozliwosc wpyniecia do portu od któregos levelu ale naraie brak czasu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vivian
Mieszkaniec
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 16:34, 08 Sty 2007 |
|
Przydałoby się trochę fabułę ruszyć, bo w tej erze coś się niewiele działo. A przynajmniej ja nie zaobserwowałam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draghar
Ten co ma sporo postów
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 14:27, 11 Sty 2007 |
|
Może by dodać klasy typu bard i palladyn?
Kapliczki w domach, zamiast odpoczynku(tłumaczyłem już Imanelowi)
Jak będzie Smoczy pazur, to dodacie jeszcze jakieś miasto?
Możliwość sprzedawania map...
Więcej lokatorów+czat dla domowników...
Rozumiem, że era globalnego rozkwitu, po dłuuugiej zimie? Może era wielkiego przebudzenia, czy coś w tym stylu...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vivian
Mieszkaniec
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 16:44, 11 Sty 2007 |
|
Ach, i jeszcze mi się przypomniało... Taki drobiaz, ale bardzo użyteczny. Mianowicie możliwość zaznaczania i usuwiania listów hurtowo... Bo trochę to męczące... czytaj, skasuj, czytaj, skasuj...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draghar
Ten co ma sporo postów
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 17:12, 11 Sty 2007 |
|
Właśnie!! Viv ma absolutną rację, z tą pocztą jest utrapienie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Imanel
Władca Ziro
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warka
|
Wysłany:
Pią 16:28, 12 Sty 2007 |
|
No to teraz kilka pomysłow ode mnie:
1. Ograniczenie Energii.
Np. Gracz ma 400 energi, a maksymalne ograniczenie wynosi 500. Czyli ena dochodzi mu do tych 500 i przestaje się dodawać.
2. Podwójna waluta.
Coś takiego jak w Polsce: gorsze, złotówki.
Gracz na starcie startuje z 1000 srebrnymi monetami, kupuje za nie ekwipunek itp. dochodzi moment kiedy ma dużą liczbę srebrniaków. Idzie do kantoru gdzie wymienia je na złotki, z tym że 1000 srebrnych = 1 złotych. Za złote monety można tworzyć klany.
3. Rody:
Coś na zasadzie klanów, z małymi dodatkami:
Krótki spis:
Cytat: |
* Aby ród był wprowadzony do indeksu musi przedstawić swoją historię, im starsza historia rodu, tym bardziej szacowny się staje.
* Każdy ród winien posiadać znak rodowy, przedstawiony opisem lub graficznie.
* Każdy ród musi składać się z conajmniej 3 członków (w chwili jego założenia), z czego dwoje członków rodu musi być małżeństwem (rodzice).
* Ród może założyć tylko para małżeńska.
* Małżonkowie muszą należeć do jednej rasy.
* Członkowie rodu są potomkami założycieli lub są spokrewnieni, z założycielem, po mieczu.
* Do rodu zalicza się żony meskich potomków danego rodu.
* Aby do rodu mógł wejść ktoś spoza rasy musi być on "adoptowany" pzez założycieli.
* Postać żeńska należąca do rodu, jeśli jest panną (córką członka rodu, która nie wyszła za mąż) przechodzi do rodu męża w chwili ślubu."
* Członkowie Rodu muszą być tej samej rasy (wyj. jest ew. adopcja) " |
Maksymalna liczba członków w rodzie zależała by od poziomu rozbudowy budynku rodu.
Każdy ród posiadałby swój własny budżet za który rozbudowywał by w./w. budynek, forum bądź czat rodowy + kilka opcji dodatkowych
4. Pierwsi - wprowadzenie.
Włączenie w bieg gry system pierwszych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamys
Wszech Mama
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pią 16:40, 12 Sty 2007 |
|
1. nie bardzo za - czasem kowale musza gromadzić ene ^^"... albo kogos nie ma - nie jergo wina
2. Ciekowy posmył - sadze że mozemy nad nim pomyslec bo to oryginalna rzecz
3. Za rodami ni9e jestem koniecznie za deneruje mnie jak wejde na jkas gre i gracz ma trzy babcie młodesze od siebie... dodadkowo, sadze ze ywtracza klany - widziłan ja jedej grze rody ale szczerze nie podbały mi sie zbytnio
4. Trzba bedzie przprowadzic raz jeszcze referendum - ja jestem nawet za... ale zobaczymy co powie restza
***
A teraz domnie prpozycja. Chyba kazdemu juz dobrze znane jest levlowanie na łuk (mnie to wkur......) naprawde, jestem za zrobieniem luk na siel lub zakliwtym usneciem tej borni.... Oczywiscie - w pojedyunkach dalej by byly uzywane miast broni normalnej...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draghar
Ten co ma sporo postów
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 16:49, 12 Sty 2007 |
|
W obowiązku założycieli rodów, mogło by leżec ich prawidłowe rozstawienie drzewa genealogicznego, danego rodu... Wykluczyło by to opcję posiadania trzech babć, młodszych od siebie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Borromir
Bohater
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia
|
Wysłany:
Pią 17:24, 12 Sty 2007 |
|
Rody tak ale z głowa napisane... z GŁOWA!
Btw. Kiedy new age?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardelon
Spacerujący
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: biorą się ZPM'y?
|
Wysłany:
Pią 17:52, 12 Sty 2007 |
|
Imanel->
Punkt numer 4.Jest tam napisane że małżonkowie muszą być jednej rasy.
Hmmm.To trochę dziwne.
W każdym bądź razie ujmę to tak[nie chce nikogo obrazić..]
Może by zrobić tak ze każde małżeństwo podobne rasowo(elf z człowiekiem,Wampir z elfem itp.) mogły założyć Ród.Już związki typu człowiek z khajitem odpadają..Chyba każdy wie czemu
_____________
Może jeszcze oprócz kaplicy i karczmy wprowadzić kolejny chat?Draghar ma dobry pomysł z chatem dla domowników ale mi chodzi o ogólno dostępny.Może naprzykład targowisko,park?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Borromir
Bohater
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołeka / Hibernia
|
Wysłany:
Pią 20:27, 12 Sty 2007 |
|
Czemu człowiek z khajiitem nie? Wkoncu to ssaki... ;>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mithrandir
Mieszaniec
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:25, 12 Sty 2007 |
|
Pierwsi - juz oddawna na tak bylem... i mysle ze znajda sie osoby ktore sprostaja odgrywaniu pierwszych... bezapelacyjnie pomysl zarabisty i warty wprowadzenia.
Drugie miasto to bylo by cos... rowniez na TAK.
Nowa waluta moim zdaniem nie jest konieczna.
Co do rodow mam obojetne podescie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|